What a day...

Jaha då sitter man här denna skärtorsdagen, Daxten ligger och sover middag med sin morfar och jag sitter här i sängen med en katt liggandes brevid mig (ja, Maja har fått för sig att hon ska vara gosig) och TV:n på som just nu visar "rädda Willy".
Blev lite smått besviken imorse när man såg att det fortfarande var mulet ute. Vart tog våren vägen egentligen? Vi får hoppas att SMHI kan visa att det iaf blir fint resten av påsk helgen.
Det är mycket som kommer att hända nu fram över. Hela nästa vecka är full av födelsedagar. Hur ska man orka?

Jag har varit lite dålig den senaste tiden på att ladda upp bilder här på bloggen men jag ska försöka att ladda över bilderna från kameran till datorn ikväll.

So what a day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback