Koma...

... Ja jag har nog hamnat i en blogg koma. Orkar inte skriva som jag gjorde förut. Ska göra en liten uppdatering på läget.

Dax åkte på onsdagen förra veckan ner med mina föräldrar till skåne för att hälsa på sin pappa lite. Jag skulle följt med om jag hade pallat men endel saker kan fortfarande kännas jobbiga. Så mina dagar spenderades med att träffa Lee, Dre och Richie som var här på besök för några dagar så på onsdagen blev det lite dricka vin med Adelina, Kristina och Martin vid hamnen i gamla stan och sedan över gatan till Kliens där vi senare möttes upp av 2/3 av Kanadensarna (richie hade slocknat på hotellet av något de åt i amsterdam ;) gissa vad hehe). Lite karaoke och petande på richie begav vi oss för kebab ätande hehe.
Torsdagen spenderades med Dany, Gio, Hanna och Jessica inne i stan och sedan hem till Gio med Dany för pizza ätande till "skönheten och odjuret".  En snabb öl med grabbarna grus (och en vaken Richie) sedan sista tåget hem.
Fredagen var städande sedan åka över till Jill för lite förfest med gänget för att fira Jilly Billy's födelsedag som var dagen innan. Det blev en helt del Tequila och massor med skoj på 550. Tack igen för en superkväll och Grattis igen MY DARLING <3
Lördagen spenderades med Martin och grabbarna grus igen fast denna gången på Chaplin's. Madde och hennes kille var där vilket var super skoj =) det är typ bara när Lee är här som det har blivit att vi har setts och året innan så gick vi båda med magarna i vädret hehe.
Söndagen så kom Dax äntligen hem, vilket kändes skönt. Då behövde jag inte mina typ 3 samtal om dagen för att kolla hur allt gick.
Måndagen blev det lite av en shopping dag men mest för Dax som vanlig hehe
Tisdagen träffade vi Kimberly, Linus och Minh. Det blev ganska sent och Dax och jag var inte hemma föräns vid 01-tiden =S men så kan det bli ibland när folk bor mitt ute i ingenstans.
Onsdagen blev det att fika med Alexandra och Dax charmade som vanligt hehe
Torsdagen hade vi en dejt med Jill och det var lika mysigt som vanligt och sedan Fredagen hade jag barnvakt och gick ut med Martin, Mia, Susie och Tiina som var med oss ett tag iaf.
Lördagen så var det ju faktiskt PRIDE PARAD!!!! Dax såg typ 20min av sin första parad innan han total däckade och sov igenom hela. Det var många ansikten som man inte sett på år och dar och vissa av de vanliga men som alltid är roligt att träffa. Senare så blev det promenad och fika med Martins syster Tiina och sedan pendeltågs kaos.
Men så kan det ju gå när man är inne i stan hehe.
Iad så blev det åka ut på landet med Dax, pappa och mamma för att ta vara på lite av de bären som finns där ute. Så nu har jag varit duktig och gjort lite hallon saft och funderar fortfarande på vad man ska göra med krusbären och vinbären. Några förslag?

Ja det får nog vara allt för idag och så ska jag försöka ta mig ur min koma snart. bilder kommer när jag hittat sladden (som antagligen tagit semester) eller lagt över bilder från mobilen.

Lova ya och Mia har det gått 2 veckor nu? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback