ännu en vecka...

Som jag har sagt ett antal gånger så är jag så dålig på att blogg, och som varje gång så säger jag att jag ska försöka att bli bättre men icke...
Aja veckan bestod av att leta dopklänning till Daxten (eftersom att det inte är så lång tid kvar.) fika med Dany och träffade samtidigt Ella,Phelix,Sara och Rasmus nerepå stan viket var väldigt roligt.
Gjorde det ovanliga med att åka in till stan och träffade Marie. Det var ca 3månader sen vi sågs och då var ju Daxten bara ca en månad. så det var roligt för henne att se honom igen.

I Fredags så var mamma barnvakt medans jag och pappa gick och såg telge revyn med farbror Lars med flera. Stötte på min pappas morbrors nuvarande och ex-fru vilket var roligt. Det var så länge sen man träffade dem.

Imorn så åker vi till IKEA och shoppa lite =)

Daxtens första blogginlägg hehe:
hbc co,iiiirwwkj,yuz5   tyjnnnnnnnnnnnnnvvvc   fnmn

Idag så kommer Jill och Cat hem =) we missed ya darlings puss

Kommentarer
Postat av: Jill

BABY! HEY! Jag kommer ringa dig sen! :D Puss

2009-02-09 @ 13:57:05
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback