fullbokat...

Februari blev den fullbokade helg månaden.
Förra helgen blev lugn men i går så var jag och Daxten hemma hos Emelie, Fredrik och tjejerna för att fira Linnéa som fyllde 2år i fredags =)
Galet att tiden går så fort. Det känns som att det inte var länge sen man vaknade på soffan och hörde Emelie så och ha värkar i köket hemma hos dem.
Helgen som kommer så ska vi fira min kusins lilla tös Tyra som blir hela 1år. Det är roligt att veta att när Daxten blir lite äldre så har han en jämn gammal syssling att leka med precis som brosan och kussen hade när de växte upp eftersom att de är jämn gamla.
Samma dag är det visning på en lägenhet i flempan som man skulle vilja titta på men det får vänta till visningen dagen efter då Tyra's kalas och visningen är samma tid.
Sen har vi den viktigaste dagen enligt mig. Då är det dax för Daxtens dop =).inte nog med det så var det min farmors födelsedag också så då känns det lite extra speciellt.


                         Linnéa, Daxten & Felicia


           En liten klapp på kinden min sköna =)

Daxtens inlägg:
t bbbbbbbbmnnmmttttttttttttttttttttfn   bbcty,mmnbvii.i.r,

Kommentarer
Postat av: Jilly

Dom är så himla söta. (:

<3

2009-02-18 @ 12:16:03
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback