Två sjuklingar och lite till

Ja som rubriken lyder så  är vi två sjuklingar just nu. Jag är nog den som är sjukas av oss två. Så nu försöker vi båda att bli friska till på lördag då den stora dagen är =)
Vi mer eller mindre bodde på vårdcentralen idag haha. Jag hade min tid hos min läkare vid 11:30 och Daxten hade sin tid vid 14:15 så där emellan så han jag hämta ut min medicin och sedan hem och vila lite innan det var dax att åka tillbaka haha. Jag fick diagnosen kraftig förkylning (som vanligt) och Daxten var det inte så farligt med förutom att han hade slemmiga luftrör så han fick medicin utskriven han med för att vidga ut luftrören.
Så det var dagens äventyr haha

Så nu är det inte många dagar kvar till dopet. De är en riktig speciell dag. Inte bara att Daxten ska döpas utan också så blir det hans 5månaders dag plus att det var min farmors födelsedag. Jag tror att hon hade blivit riktigt glad att han döps på hennes födelsedag =)

I Söndags så var vi på barnkalas för min kusins lilla tjej Tyra som fyllde 1år. Tiden går så snabbt. Det var riktigt roligt att vara där och inte nog med det så blir det ju det två släkt träffar bara ca en vecka emellan.

Det verkar bli ett återkommande inslag i denna blogg att Daxten ska skriva lite han med. Just nu sitter han otålig att få skriva so here goes:
nn jjjjj   mnb     gb v  fgtfdrftghijyhrdtyc vg bbbbbbbvub

Kommentarer
Postat av: Jill

jdhdfj jdsjdhsjdh jasdhakshd ksjhdk jh



Det är inte lika gulligt när jag gör det. >.<

2009-02-27 @ 12:02:31
URL: http://billyj.bloggie.se
Postat av: Acke

Jag håller fullständigt med Daxten i ovanstående och jag förstår honom mycket väl, baksmällan måste ha varit förfälig.

2009-03-02 @ 11:03:59
URL: http://ackeibutiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback