UTMANAD!!!

Jag har blivit utmanad av EmyC. Så vad är denna utmaning för något? Jag hade ingen aning om det förän jag läste hennes blogg och det gåt ut på att man ska visa den 6:e bilden i den 6:e mappen bland sina bilder. Det var inte så svårt för min del. Det blev en bild när Daxten var 2dagar och Jill och hennes mamma var och hälsade på. Det är jills mamma Jackie som sitter med lillen i famnen =) Bilden är inte heller den bästa men det är ju som sagt den 6:e bilden =P



Regler för utmaningen:

*Gå in i mappen "mina bilder"
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.

Hade inte 6st att utmana så det blev:
Reductil Killen
Nostalgi
Heidi
Billy J. Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback