BIK BOK kommer till stan

Var nere på stan idag och fikade med Dany, Jill, Rickard och senare så kom Acke förbi. Det var verkligen en evighet sen man träffade Rille så det blev en riktig uppdatering av livet.
Det som vi märkte sen när vi gick ifrån cafét på kringlans övervånging var att det stog en fin lite skylt vid en av lokalerna.

                               (Jill posar lite vackert)
Vi blev glatt överaskade av den skylten som det kanske syns =)
Men det var inte den enda öppnings beskedet som man gladdes åt. Fick höra igår att IKEA ska öppna ute i moraberg =D Nu blir det ännu närmre och kanske mer shoppande, men det blir inte föräns 2010. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som det sägs.

Äntligen så kom man ihåg att ladda över bilderna från kameran till datorn så nu blir det lite bilder =)


                                      glad liten kille i sin stol


                                         sömntutan


                                        pyjamas party någon?


                                        visst är jag vacker =P

Kommentarer
Postat av: Jilly

Hahahaha du har världens fulaste son, I love it! :D

Fast det är bara jag som får säga det. Om någon annan säger det så åker dom på spö. Hårt. Såatte du vet. waah :D



Sen är jag ganska så jävla snygg. BIK BOK + CARLINGS!

Ses där!

2009-01-30 @ 18:00:04
URL: http://billyj.bloggie.se
Postat av: Jilly

Hahaha "Sen är jag ganska så jävla snygg." Det var itne alls det jag skulle skriva men det blev perfekt ändå! haha ;D

2009-01-30 @ 18:01:11
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback