GOTT NYTT ÅR!!!!

Jag vill börja att säga gott nytt år och att ni kommer att få ett underbart 2009.

Usch och fy på mig själv som är så dålig på att skriva i bloggen. Mitt nyårs löfte blir nog att jag ska försöka att bli lite bättre på att skriva. Nu är det fullt upp med Daxtens dopkort som ska bli klara och några små sista förbredelser innan jag kan lugna ner mig ett litet tag ochsedan stressa upp mig igen.
Daxten börjar bli en stor pojke nu och försöker att sitta själv med bara ryggstöd, men det är ju fortfarande lite svajigt.
Nu så har han redan börjat bli 3mån och i slutet av månaden så är det dax att börja med smakisar.

Igår så var vi och hälsade på Heidi och Elias och satt och tjattrade om allt möjligt, riktigt mysigt faktiskt.


                                       Vill vara stor pojke 


                               Felicia och Daxten den 23:e dec


Kommentarer
Postat av: Heidi

Gumman det va riktigt mysigt ja! Måste vi göra om flera gånger! Kraaam på er båda

2009-01-08 @ 10:20:27
URL: http://silvermoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback