2009-03-22

Jag har abstinensbesvär!!!! Hur jobbigt som helst ju. Önskar nästan att det var nått ätbart/drickbart/rökbart men icke, om det hade varit det så kunde man lätt gett med sig men så lätt ska det ju inte vara =(
Hans kyssar får mig att smälta och i hans famn känner jag mig trygg. Smörigt jag vet men sant. Kan inte komma på senast jag kände så här. Det har alltid varit nått fel i bilden men denna gång hittar jag inga fel. Träffade honom idag och tiden bara for iväg. Hur mysigt som helst samt att jag är nog ganska mycket kär =)

Så det har börjat snöa igen. Tar denna vinter aldrig slut? Precis när man börjar bli glad att det är vår så kommer denna glädjedödare till snö. Önskar att jag kunde säga "väck mig när våren är här" men istället så blir det nog jag som säger "Men titta nu är våren här".

Blir nog en rätt fullspäckad vecka denna som kommer. Mycket som ska göras och släkt och vänner som ska träffas. Det ska bli spännande hur det blir.

Take care ya'll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback