God Eftermiddag

udda för att vara mig men två inlägg på en och samma dag... Är fortfarande riktigt trött men jag har endå lyckats att göra det som jag skulle... åkte först till city gross för att hjälpa jill som hade fått betala 100kr för mycket för en film så eftersom att jag endå hade tänkt att åka ut dit så kunde man ju göra det samtidigt. det var inga problem utan de hade råkat scanna fel kod, där av problemet att hon fick betala för mycket.
Sedan bar det av till babyland för att köpa en hoppgunga till lillen och det blev en skallra också som inte var så dyr.
Sen bar det av till heron för att kolla lite snabbt på möbler för att sedan gå in på spinners och hälsa på Martin.
Kände mig helt slut redan då men jag fick en axel att vila på ett tag vilket kändes behövligt. Daxten brydde sig inte så mycket utan att pratade massor för att senare slockna.
nä snart är det dax för unga mödrar (vilket jag nästan är besatt av haha)
Tacke care ya'll


                          Elias, Heidi och Daxten på babycafét


Kommentarer
Postat av: Miah

Heej gumman. Det var fan inte igår. Vilken sötnos du har! Shit jag minns knappt när vi sågs sist. Hoppas allt är bra? Träffas över en fika kanske? :-)

Kika gärna in hos mig med... Puss och kram

2009-03-10 @ 21:30:09
URL: http://memiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback