godmorgon...

Ja nu så har man varit så lat så jag drog datorn till sängen... haha daxten sitter i knät på mig och leker med sin napp så länge =)
Igår så var vi på babycafé med Heidi och Elias och en annan tjej och hennes son. Daxten visste inte vad han skulle ta sig till men han slog sig lite på knäna i takt med sången som var vilket var roligt.

Var rätt glad för att det blev inget strul (vilket jag faktiskt trodde att det skulle vara) med att få tillbaka pengar från Babyland och de sa att det hade det rätt stressigt så att det var orsaken. Men med mitt förflutna där så kommer jag nog endå inte gå tillbaka dit igen om de inte får en nybrand rea vilket vi inte hoppas på.

Jag känner att jag inte sovigt mycket i natt... vet inte vad det var för fel på mig men jag kunde inte somna föräns vid 3-tiden och sen så var det upp vid 07.30. får se om det blir nån sömn under dagen eller om man kommer att gå som en zombie haha...
Det som är rätt skönt är att lillen låter mamma sova tills han börjar bli för hungrigoch ligger bara och roar sig själv i sängen tills dess. Nä nu börjar lillen vilja göra nått annat än att se mamma blogga.
det kanske blir en uppdatering i morn om jag kommer ihåg det haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback