is that moi? or is it?

Satt inne på facebook och kollade lite av en väns bilder och stannade till vid en bild. Jag blev först fundersam och nu så ska jag leta efter hjälp...
Kan detta vara jag? Antagligen så var jag 17år på denna bild som är tagen på plattan under ung08 festivalen 2004.
All hjälp är jag tacksam över haha... jag har plågats av denna tanke hela dagen.


Daxten har varit hur mysig som helst idag samt en liten terror. Mys delen har bestått av leenden och skratt eller bara vanligt gos och terror delen var att när han kom på att man kan vara uttråkad också så funkade inget alls. bara skrik och vara som en sträckbåge (sträckbåge delen har han tyvärr fått från mig).
Nu så ligger han i sängen och myser lite med sin morfar som varit uppe på älvsjö mässan idag.

Kom ihåg att jag sett ett klipp nån stan om en liten sneaky kitty...
Han rör sig när du blinkar.... so watchout... don't mess with the kitty cat...
 

Kommentarer
Postat av: Jill

Det ÄR du! :P När jag ser bilden sådär så är jag helt 100% säker. No doubt. Det där är en 17årig Dessi! :D Ps. ninjacat is teh shit!

2009-03-16 @ 14:29:24
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback