mitt i natten

Ja då sitter man här mitt i natten och har varit och firat Alex på Patricia. Det var riktigt trevligt under middagen men sen så tror jag att den gamla kärringen i mig släpptes lös. Medans de andra stod och dansade så kände jag absolut inte för det alls. All denna schlager har gjort mig galen och det mesta som spelades var så klart schlager. Stod där i ett hörn och var väsk vakten tills man kände att nu var det nog dax att dra sig hemmåt.
Fick sällskap av Hanna på tuben till T-Centralen och så hoppasdes man på att tågen kanske fortfarande gick... men icke sa nicke... Det blev att dra sig till natt bussen som man inte åkt på år och dar i den kalla natten. Som tur var så visste man iaf att en person var vaken så det blev att ringa till Martin som själv var på väg hem från jobbet så man kände sig inte helt uttsatt från vad stockholm är om nätterna.
Hade fasiken glömt att det tar sån jävla tid med bussen men hem kom man till slut. Men nu är det ju denna del att man ska kunna somna oxå. Vi får se när man kanske lyckas och hoppas att lillen sover länge idag... så håll tummarna.

Natt natt och sussa gott

Kommentarer
Postat av: Jill

Varför tror du vi slutade gå ut inen i stan! tar ju fan över 1,5 h! PLUS bussen hem därifrån! Haha tur att du hade Martin på telefon iaf! :D aaah! Snart ses vi! Puss

2009-03-16 @ 14:36:05
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback