på rätt väg

Jag börjar känna i hela min kropp att jag inte har många babykilon kvar. Tänka sig att det snart har gått 6månader sen Daxten föddes. Allt händer så snabbt nu. Han kan nästan sitta helt själv och äter redan 6månaders mat för att han tycker att grönsakspuréerna är äckliga nu.
Under graviditeten så gick jag upp hela 23kg men 8kg av dem var ren bebisvikt men ändå. Jag vägde mig senast i förrgår och blev riktigt glad när vågen ställde sig på 61kg =) Dvs att jag bara har 4kg kvar tills min mål vikt vilket var 57kg som jag vägde innan jag blev gravid. Sen så blir det nog att antingen hålla den vikten eller sätta en ny mål vikt. Men vi får se. Så länge jag håller mig under 60kg så blir jag jätte glad.

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Kul att du också har blogg Min-Jee. :) Dags att börja följa..

2009-03-21 @ 15:56:03
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback