Skärholmen, IKEA och Heron

Nu är tjejerna på östersjöns vatten och ska nog festa loss... Jag sitter här och myser med en sovandes lite pöjk i famnen. Mysfaktorn har varit hög och jag kan inte sluta le =D

Dagen började med att man tog sig till skärholmen för att kolla lite nya jeans till en själv som inte är för små eller för stora. Jag kände attjag hade turen med mig och de första paret jag testade passade perfekt. Jag var rätt nojjig när det gällde storleken men på första försöket så lyckades jag... känner mig rätt grym haha

Sedan så bar det iväg till IKEA för att shoppa lite. Det som behövdes var fler haklappar till daxten (eftersom att alla hans försvinner på nått vänster) och två st glas vaser som jag kan lägga i resterande dopminnen samn hans av lagda nappar. Kändes skönt att man gjorde allt detta själv eftersom att ikea ALLTID är fullt på helgerna. Jag speedade igenom ikea och som vanligt när man är där så råkar det alltid plockas med nått mer som man egentligen inte behöver. Men sedan när man kom till kassan så väntade man sig det värsta. och sant var det också... Kön var lång och bred. gick till fynd hörnan en snabbis och på väg därifrån så hittade man en snabbkassa som inte var så lång (tur var det annars hade jag blivit galen). Stod bara i kassan i ca 10-15min så det var rätt snabbt.
Sedan bar det iväg över vägen till det stora huset som kallas Heron City. Ni som kan mitt förflutna vet att jag och Jill mer eller mindre bodde där när vi var yngre (vilket är tur numera) och stod och hoppade på dansmaskinerna (även kallat Dance Dance Revolution).
satt inne hos Martin på kontoret ett bra tag innan man såg vad klockan var och man var tvungen att dra sig hemmåt för att natta lillen.
Jag hade en väligt bra dag =) och som sagt... Jag kan inte sluta le =D

Kommentarer
Postat av: Jill

"jag och Jill mer eller mindre bodde där när vi var yngre (vilket är tur numera)" ... Haha ooo! :D

2009-03-16 @ 14:34:23
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback