Tillbaka blickar i bloggen + lite till

Som vanligt så kan man inte somna så tog mig en liten titt på de allra första blogg inläggen man skrev. Det man hittade var en liten dikt. Jag harnog aldrig varit direkt poetisk av mig, men för att vara lite egotrippad så var denna riktigt bra.

"En tår föll från min kind,
glädjens tår som blev en stjärna,
en evig stjärna i min egen himel"

I samma inlägg så hade jag skrivit om nya och gamla bekantskaper. Folk som man en gång i tiden umgicks med mer eller mindre varje helg (och ibland vardagar hehe) har bekantskapen tagit upp åter igen.
endel nya bekantskaper har skapats efter att Daxten föddes och vissa en tid innan. Utan Daxten hade nog dessa bekantskaper blivit av. Han är ju endå det mest värdefullaste jag har i denna värld =)

Jag tror att jag har blivit Facebook beroende. Har kommit på mig själv med att sitta vid denna sida varje gång Daxten sover. Jag trodde aldrig att det skulle gå så långt när jag öppnade mitt konto där haha... men vad ska man göra? jag jobbar ju inte om dagarna och när lillen sover så har jag inte så mycket att göra än iaf så det är ju rätt lätt hänt att man hamnar där haha.

Nä nu visar klockan på att den är för mycket men inte tillräckligt för att jag ska känna mig trött men det for vara nog med skrivandet för idag. God natt på er alla

Kommentarer
Postat av: Jilly

Dikten är väldigt fin Dessi, I want to fly away with you! ;D

Jag tycker att du alltid har varit poetisk av dig! :) Ses idag efter 16 på stan? Carlings öppnar, caffe och klappa Cathrine lite? Call me.

Puss

Ps. det där med facebook måste du sluta med. fort. >.<

2009-03-12 @ 07:11:50
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback