Tankar mitt i natten

Det var inte länge sen man skrev men vad ska man göra när man inte kan somna?
Snön faller fortfarande ute och här sitter jag med mina funderingar. Daxten sussar så sött som vanligt och har gjort i lite över 2 timmar nu.
Det värsta med dessa nätter är att man har för mycket tid att tänka.
Just nu svävar mina tankar mest iväg på att jag letar en lya åt min lilla familj. Man känner att bo hos mina föräldrar för evigt går ju inte. Så sökandet har gått från Salem till Flemingsberg till Hagsätra and so on... men vi får se vart resan slutar. Måste ju hitta något snart så att man kan sätta lillen i dagiskön.

Jag har ett nytt ordspråk som jag gillar just nu och det är "Life is full of suprises" och det är sant. Man vet aldrig vad som händer. Det som har hänt den senaste veckan som har fått mig att må lite extra bra hade jag nog aldrig sett komma (Jill you know what i'm talking about darling), men det kanske var på tiden eller? Who knows... We'll see, we'll see.

Aja nog med tankar för nu...
Var ju ute i kungens kurva idag (borde nog rättare sagt säga igår) och köpte hoppgunga åt min lilla skrutt... Testade den senare på kvällen och han hade skit skoj... Men när det var dax att sluta så var det inte roligt... Tror jag höll på att bli döv av skriket men de är livet som föräler haha

Det verkar inte vara så många som vet vem John Mayer är förutom Jennifer Anistons kille men här är han med låten "Say" från en av mina favorit filmer "The bucket list" med Jack Nicolson och Morgan Freeman.

Kommentarer
Postat av: Billy J.

Mycket bra film, mycket bra artist och ja Dessi, verkligen på tiden! Tack igen för hjälpen med filmen babe! :)

2009-03-11 @ 07:29:29
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback