torsdagens äventyr

Så denna dag har varit rätt händelserik...
Var nere på stan för att först träffa Lotta och lilla Lee, sedan så mötte vi Jill och sedan så dök Alexandra upp. Vi gick först till Cat på carlings som öppnade idag =) mycket folk och inte så barnvagns vänligt tyvärr... men det är inte de flesta carlings det.

Som jag sagt i tidigare blogg inlägg om mitt facebook beroende så har det fortsatt... Jill tycker att jag borde sluta med det, men det är svårt. Något roligt är att man har hittat en gammal vän från frankrike där och på en av hans bilder så tror jag att jag ser mig själv från när han och hans crew var i sverige för några år sen.

Min hjärna har gått på högvarv idag vilket inte var så roligt, men det är sånt som händer...
Nu så blir det lite dumburks tittande och så får vi se när man slocknar ikväll/inatt... antagligen samma tid som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Billy J.

Hur gick det med att sluta tänka? ;P

2009-03-13 @ 09:23:50
URL: http://billyj.bloggie.se
Postat av: Minsan

jag lyckades sluta tänka till slut

2009-03-13 @ 10:32:18
URL: http://minsi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback