fy mig

Ja riktigt fy mig... har inte skrivit nått på länge så det blir till att skärpa sig...

Daxten har blivit riktigt stor nu ju... Han har kommit över denna fas att ligga på golvet på mage är elakt, så nu ligger han gärna där och snurrar runt på sin lilla mage. Lite annat nytt han också har fått för sig att göra är att man ska sova på sidan även om man sover själv och att ruman kan gärna få lyfta sig nån millimeter från golvet när man ligger på mage... Han är riktigt knasig men han är ju min lilla knasboll. Ska försöka att komma ihåg också att lägga över en liten sötvideo på hur Daxten kan se ut när han börjar bli trött/uttråkad =)

Just nu är det rätt mycket som händer här så tänkte att jag gör en liten lista på hur helgen+nästa vecka kommer att se ut:

Lördag: Daxten blir 8 månader (värsta stora killen)
Söndag: Min allra första Mors Dag (glöm inte oss mammor, minsta lilla gör oss glada)
Måndag: Familjerätten (hoppas att det är för sista gången)
Tisdag: BVC och Dax ska få sig en spruta =(
Onsdag: Restaurangdagarna börjar och jag kommer att få jobba =) (har faktiskt saknat det)
Torsdag: Lill kusinen blir stor och tar studenten (inget jobb för mig)
Fredag-Söndag: Mer arbete i kungsan så kom gärna förbi och leta efter PONG tältet. Där kommer jag att stå och springa som en stucken gris =) (längtar redan)
Måndag: Födelsedags firande av den gamla tanten som säger att hon inte har en släng av 30års kris (my ass att du inte har =P)

Som sagt hälsa gärna på mig i kunsan och njut av maten som serveras =)

Kommentarer
Postat av: Miah

Men jag har ju inte kris, det är väl därför det är kris. El det kanske bara kallas för Denial? hihi, sorry för i fredags, jag tar storyn en dag. vill träffas snart, det LOVAR jag. Vad sägs om kl ett el kl två på måndag? Puss :-)

2009-05-31 @ 15:56:15
URL: http://memiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback