2009-11-15

Ja då är det söndag igen och imorn börjar en ny arbets vecka... Jag sitter på golvet och skriver medans Daxten går runt och leker lite. Nyss så kom han och kramade mig samt gav mig en napp som han endast skulle ha i munnen och inte sitta och hålla i som jag brukar.
Igår så var vi och handlande för att sedan bege oss till hagsätra för middag och lek hos Emelie med familj. Blev riktigt mysigt även om Daxten bara ville sova en liten stund, men nu så ska jag bara vänta på tvätten för att sedan så drar vi oss dit idag med för lite mer lek.

Nästa lördag så blir det åka och lämna Daxten hos sin pappa för veckan så det kommer bli lite tomt men sånt är livet. nu blir det lite blöjbyte känner jag och sedan göra iordning lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback