Söndag

Ja då är helgen snart över och en ny arbets vecka börjar. Men det är mycket som har hänt i helgen.  I Lördags så åkte vi hem till mina föräldrar för att fira mammas födelsedag. Daxten Ville visa upp sig lite då inför gästerna (som bestod av min morbror Sören och hans sambo Inger) genom att gå en hel del och helt själv. Ja tänka sig att min lilla kille kan nu gå helt själv.

Ja som jag nämde så Var det min underbara mammas födelsedag i lördags. Jag kan nog inte få en bättre mamma och Daxten kan inte få en bättre mormor. Vi älskar dig mamma och hoppas att du fick en jättre bra födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Jilly

Mammor är bäst :)

2009-10-12 @ 00:44:25
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback