äntligen...

... Så är Dax saker äntligen här och mammsen behöver inte pendla mellan stockholm-södertälje-flemingsberg varje vardag. Men skrutten har svårt att sova men nu så ligger skrutten i min säng ett tag innan jag flyttar över honom till hans rum igen. Kanske är det ovanan att sova själv i ett rum. Några tips på vad man kan göra för att han ska känna sig tryggare?

Idag så inköptes Jills säng/Bäddsoffan (ja hon har redan förvarnat mig att hon kan komma att bo på den soffan endel helger hehe), ett soffbord, en skohylla samt lite annat krimskrams, men jag hittade inte gardiner eller tyger till gardiner på IKEA så det blir nog att kuta runt nu i några dagar (dvs imorn och på tis) och leta lite. Kan knappt vänta tills soffan kommer imorn. Jag och pappa tänkte vara duktiga och kanske ta hem den själva, men vaffan två paketvagnar och 5 stora paket fick ju inte rum i bilen haha så det är bara att vänta med spänning.

och kan tillägga att nedräkningn fortsätter till dagen DAX vilket är fortfarande på onsdag. Ni som kommer på Söndag får gärna messa eller nått för att säga till om ni kan komma eller ej... Har redan fått några svar och av de viktigaste =)

Nä snart lägg dax för mammsen... ska ju faktiskt fixa så att Dax är klar när morfar kommer för att passa honom innan mamma åker för att tjäna lite pengar så vi kan överleva. =)

Love ya'll

Kommentarer
Postat av: Jilly

Oh! Snart kommer jag och inviger min nya säng! :D <3

2009-09-27 @ 23:51:29
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback