Närmar sig med storm steg...

... Ja Daxtens födelsedag dvs. Om en vecka så är det stora dagen. Att tänka på allt som hänt under bara ett år så kan listan bli lång.

Jag kan då tillägga att jag vet att det är fler som följer min blogg (JIPPIIIII!!!!)!! Tänka sig att man kan bli glad för en sån liten sak hehe...

Ja vad mer har hänt? Jo 2 dagar irad nu så har jag stött på både Lotta och hennes lilla Lee samt Heidi och hennes lilla Elias på pendeln påväg till jobbet... Vad är oddsen?

Ja annars så har det inte hänt så mycket. Köks golvet är snart klart tack vare min under bara far och farbror samt att arbets vecka nr.2 är snart klar.
Allt verkar gå på rälls nu med jobbet =) Dax har kommit i nån konstig fas som gör att han vill bli buren för det mesta eller bara vara nära (vilket är sött i sig) eller så kan han bli ledsen för ingenting alls. Han är rolig min son hehe =)

Jaja nu ska det bli lite kvälls/natt-fika innan lägg dax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback