Tuff tuff tåg...

Ja då sitter jag och Dax denna morgon på ett tåg ner till Hässleholm och Dax pappa.
Vi får hoppas att denna ca 3½timmar långa resan går vägen eftersom att det är första gången Dax åker tåg så pass länge. Än så länge så har det varit rätt ok med lite smörgåsråns muta samt tagit fram datorn så att han ska kunna lugna ner sig och för hoppningsvis lyckas sussa lite. Som det verkar nu så kommer det nog inte ta en lång stund (just i denna skrivande stund så slocknade han haha).

Nu är frågan vad man själv ska göra medans han sover? kanske sitta vid Facebook och kollalite... Har ju tyvärr inte så mkt annat för mig.
Jag har funderat på de sista dagarna att kanske skapa en till blogg som inte kommer att uppdateras lika ofta men där alla mina tankar och kanske en och annan dikt hoppar in. JAg skulle ha tid med att göra det mensom sagt just nu så är det bara en tanke.

Jag kom nyss på att jag kan ju inte kolla på nån film direkt utan att störa nån då jag glömde hörlurar.. Kanske ska köpa några väl i hässleholm eller i Kristanstad då jag kommer göra ett litet stopp där för att hälsa på de få vänner jag har där nere.

Ja detta får vara it för just nu och så får vi se när man skriver igen... kommer ju ändå ha ca 3½timmas resväg upp till stan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback