Födelsedag

God morgon mina vänner!

Känns lite konstigt att för första gången inte vakna upp och bli firad av mina föräldrar, men istället så blev jag grattad av min underbara sambo och Jimpa imorse. Dax är ju inte hemma och saknar den lilla skrutten som fasiken =(

Har varit sjuk nu hela veckan men har varit duktig flicka och jobbat ändå...

Imorn så firas det på Ping med några av mina vänner och på lördag så firas det igen fast inte mig denna gång utan mina goda vänner Emelie och Fredrik som firar tillsammans. så det ska bli roligt att träffa dem igen.

Nu börjar det bli dax att göra det sista innan man drar iväg till jobbet och sen ikväll över till jonas ikväll.

Tackar redan nu alla för era gratulationer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback