Glad påsk!!

Då har påsken kommit med stormsteg och har fått spendera båda skärtorsdagen och långfredagen spenderades med min älskling och nu är jag på väg hem till mina underbara föräldrar där min underbara lilla grabb väntar på sin mamma :-)

Påsken fick ingen bra start då min telefon pajade och jag fick göra ett akut besök i tre butiken för att få igång den pga att de hade blivit ett fel under installationen av nya mjukvaran. Dagen efter gjorde den samma sak och dog för mig så systemåterställning blev ett akut att göra på min lilla lista. Men nu verkar den fungera som vanligt igen vilket känns väldigt skönt.
Hade aldrig trott att jag kunde känna mig så handikappad utan telefonen men så är de väl nu i denna tidsålder då man blivit mer och mer beroende av telefonen.

Glad påsk mina vänner och hoppas eran blir lika bra som min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback