Jobb och lite där till

Då börjar vecka 2 av detta år lida mot sitt slut och än så länge så har de inte varit mkt tid över till en själv.
De har blivit väldigt mycket jobb och mys med Daxten, men även om de båda kräver mycket av en så hinner jag ändå med att träffa min älskling även om de blir korta stunder så är de bättre än inget alls.

Igår var en riktigt trevlig dag med shopping med en gammal vän och sedan mysig middag med 2 andra speciella vänner som avslutades på de sättet som de brukar vara för min del, med lite sång.

Idag har de bara blivit lugnt framför tvn innan jag snart ska röra mig vidare för att vara bärhjälp till min älskling som kommer hem från Åre :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback